Det är så jag säger det...

(Så jävla kul!)
Hejsan , oj vda det har hännt mycket nu! jag har ju varit på pydjamasparty och där har det varit sperkul ! , och irriterande haha ! i dag har jag varit på stan och shoppat med åsa och thim , det var sperkul ! vi var på restrange och ätit , så nu är jag så mätt att jag knappt kan röra mig, haha jag har vuxit fast i soffan.
Jag har ju köpt en tröja i dag som jag ska fixa lite med , men nu är det slut shoppat för mig på ett tag , jag har ju snart handlt upp alla mina julklapps pengar. jag har köpt:
2par jeans
1par leggings
4tröjor
1halsduk
tyg
1par skor
(det är säkert  något också , haha !)
'Puss.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hade oxå jättekul. Och!!! jag bara älskar min nya "klänning". Önskar att du skulle bo lite närmare så vi kunde göra det oftare!

Kram gumman. Hoppas att du kan komma ner till oss till sommaren!!!

Puss & Kramisar Åsa

2010-01-12 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0