Varför ska det vara så svårt att komma på en bra rubrik !

Hej !

IDAG HAR jag jobbat , det är anledningen till att jag inte ´har bloggat. Det har varit ganska soft i dag på jobbet , det är ju varit mycket att göra men mitt jobb är ändå roligt ;). Jag var hemma på lunchen å då skulle ja ju blogga lite men då kunde inte jag logga in  ja det var någo fel :/, men men jag ör ju här nu :D. Jag ska jobba i morgon å jag ska börja kl 6 !!! fatta det är as tidigt ju! jag brukar ju börja kl 7 annars å jag tycmer det är as jobbigt att kliva upp kvart i 6 men nu måste jag kliva upp kvart i 5 ! Helt sjukt... TÄNK PÅ PENGARNA LINA !! :D  Ha ha , men det är ändå roligt att vara på jobbet. Jag och min mamma jobbar ju på samma företag så det är kul att få vara med hanna heladagarna :D ses 

KRAM Lina. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Hej Lina! skitbra blogg du har! Kram Hanna

2009-08-18 @ 21:32:32
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Lina.

Nu är det så att du är en av de tre finalisterna i min Veckans Blogg tävling. Det är nu din tur att göra så mycket reklam för dig själv som möljigt genom att länka inlägget om detta på min blogg. Inlägget heter De tre finalisterna och finns i kategorin Tävlingar!.

Jag önskar dig lycka till!

2009-08-20 @ 18:27:23
URL: http://cudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0