It´s my room , I cry if I want to !...

Hej ! 

jag har inte bloggat på ett tag , ja vet´, jag har inte haft rätta bloggkännslan. I helgen har jag iallfall mublerat om mitt rum , det var superduper bra , här kommer lite bilder : 


Min fiina röda telefon som jag fått av min gammelfarfar.



Alldeles vid fönstret står mitt fina skrivbord.



Å i fönstret sår mina fina Elefanter och....



....min söta dock servis.



Jag har en fin pingvin burk på mitt skrivbord, som jag har pengar i.



Min underbara klädhängare som står mitt inne i mitt rum är fantastisk :)







Min fina HåkanHellström affsch(stavningen?) , som jag har på dörren får avsluta det här inlägget :)

KRAM Lina :).






Kommentarer
Postat av: Rebecca

mkt fiiiiint! <3

2009-04-05 @ 20:59:31
URL: http://staarling.blogg.se/
Postat av: Hannan

Håkan är SÅHÄR fin <3

2009-07-06 @ 15:18:32
URL: http://discobrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0