Sjukling ):


bilden är ifrån i sommras när jag och min bror skulle leka modeller XD , inte så vackert men kul va det :)<3

Hej  , idag är jag hemma och är sjuk ): , fast jag är brara lite små förkyld ,jag var mer sjuk i går ., och då var jag på skolan. 

snart kommer min mamma hem , hon ska äta lunch hemma <3 hon har köpt nudlar till mig <3 <3<3<3<3 MIn mamma är super snäll :) 

idag har jag  inga större planer ( jag vaknade nyss (x )  men jag ska blandaannat svara på en enkät som jag fick hem i brevlådan i går , som är med frågor om gymnasiet :) &   så ska jag kurera mig :) så jag blir frisk Tlls på måndag , för då är det DAAAAAAAAAAANS <3 

pusshej Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0