En saknad '


Jag saknar närheten och mjukheten hos honnom att han inte var så grov , utan hansynsfull och romantisk ♥

på natten blir jag djup och poetisk jag tänker på vackra händelser och sköna stunder, jag känner hur tröttheten drar sig över mig men jag kan inte slita mig från taken om hur det skulle vara om det va vi. Bara vi två och ingen annan , få känna närheten och värmen var dag. Att få smeka och kyssa. Att få känna hur någon älskar mig var dag och var minut. Men ändå leva med den rädslan att det en dag kan ta slut, den fina ömheten och käreken. Jag kan inte sluta tänka på den kemin mellan två meniskor , en man och en kvinna tillsamas att vi kan skapa sådan kraft av länktan , kärek och ömhet ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kärlek <3 (L) = </3

puss<3

2008-10-29 @ 10:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0