Tisdag 7 oktober 2008


Hej .... Jag behöver nya skor , men jag har inga pengar just nu , Bajs också .. x) dom här skorna käns lite kalla nu i oktober . och lite slitna,.

idag har jag varit i skolan , vi har haft vanliga lektioner , matte ,SO mm. men sista timmen hadde vi gymnastik :D de va kul :D 
vi skulle igentligen ha sevenska efter idrotten , men vi skulle läsa boken hemma istället, asså jag får spunk på våran svenska bok , vi läster en skönlittreratur av selma lagerlöv, den heter kejsaren av portugalien x) och den är typ sriven för 100 år sedan x) , den är fett konstig och jag har bara läst 1 fjärdedel av boken och den ska vara klar om 2 veckor , så jag måste nog läsa lite sedan innan dansen. Men det som är jobbigas med boken är att vi måste skriva läslogg efeter vart 3deje kapittel ... suuck*.

igår var det ju måndag och DAAANS <3 och vi har   ju ny dans ,,, det har jag ju sakt :) , och vi skulle ju slänga as mycket med huvudet ... så idag har jag fetaste träningsverken i nacken x) Ganska jobbigt. jag får ser hur det går med de i kväll , jag ska dansa i kväll me, typ hipphopp med Petra :). Jag kanske bloggar mer när jag kommer hem ... eller så är jag för trött då x) 

vihörs pusshej Lina <3

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

boken är störd!

2008-10-07 @ 16:08:16
URL: http://josefinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0