Randigt


Idag har jag på mig :
tröja:second-hand
silverbälte:second-hand
jeans:cheap monday
Foto:mamma :)


Hej hej i dag har jag varit på stan (igen) men Caroline , hanna , och becca :) Hanna w var med en liten stund men sedan skulle hon träffa Tobias ... dom är så söta tillsammans <3, jag fick pressent av caroline i dag . set är små söta huvuden som man sätter på nyckeln , från monki .. det är svårt att förklaara men dom är super söta och jag har alltid velat ha dom <3 tack sööööta carooline <3, nu snart ska vi : jag , caroline , hanna.l, hanna.w ,eila och några fler åka in och se när gymnasie killarna spelar match i 4 st olika bollgrenar : fotboll , innebandy, villyboll och basket :) det blir ögongodis de :) dom spelar matcher hela natten ända tills imorgon bitti :) Yees :) !!!

.ps. Rebecca tycker att min blogg är bra :D TACK REBECCA <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

PUSS! men den är ju bra <3<3<3

2008-11-02 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0