Plugg på bibblan :)

miriam was here! på denna blogg kl. 14.30 den  16/10-08 wihooo !  :D


Hej , I dag har jag varit i skolan hela dagen . Tråk  , dom som vi va hos på frösöberget kom till oss  i dag i skolan och vi fick BERÖM !!!  För att vi var så duktiga på frösöberget när vi gjorde sammarbetsövningar :) Yeeey :) nu snart ska jag plugga ... vi har engelska prov i morgon ):

ni vet ju att jag hade franska prov i idag och det gick BAAAAAAAJS  jag måste göra omprov på Måndag ): och den där jävla boken ( kejsaren av portugalien ) måste vara klar på måndag !!! jag kommer inte hinna !

nu till något roligare , jag kanske ska följa med elin till sunsvall i hälgen och Shoppa <3 , men jag vet inte om det går en , jag har ju inte så mycket pengar... men vi får hoppas :D

nu käner jag att jag är super trött och jag ska sitta häör ända tills kl halv 5 ... men jag ska nog snart gå till caféterian och köpa mig en macka och lite tropiskt the :) miii Like :)

.ps. det var miriam som satt med mig ett tag så hon fick skriva att hon var inne på min blogg , :)

Pusshej Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0