Hockey , Hockey , Hockey



God morgon ,  i går var jag på  hockey , ÖHC mot Huddiksvall , Öhc <3 vann med 2-1 .. Matchen var super spännande och jämn hela matchen och huddiksvall tog till och med ut sin målvackt i sista minuten :) men dom lyckades inte kvittera . ÖHC är Bääääääääst <333

I dag ska jag plugga hela dagen , jag ska försöka läsa ut den där boken , kejsaren av portugalien , vi får se hur det går , men jag ska ta en lite plugg paus kl halv 3 och kolla när A-pojkarna i brunflo spelar mot östersunds A-pojkar 'HOCKEY <3'. , i Dag är det ju AndraAvenyn också det får man ju inte missa :) , nu ska jag äta frukost , kläpå mig och städa mitt rum . sedan blir det Plugg, Plugg, Plugg....

PussHej 

Kommentarer
Postat av: rebecca

men bajs på andra avenyn!!! hahahah <3

2008-10-12 @ 13:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0