Barbie ?

Hej hej , i dag har jag varit på stan med flickorna rebecca och hanna , vi mötte upp några fler senare och kollade på film (filmfestivalen), först såg vi bucket list - den ägde , jag grät typ hela filmen ... nej men i allafall halva :) . efter filem gick vi på hobbyboden :) jag ville ha en rosa peruk men dom var slutsålda )': *snyft* men jag ska köpa en när dom får in flera ... men jag provade denna heta peruk så att jag såg ut som barbie . ingen hitt med blont rakt hår på mig i allafall x)

Efter som att det är filfestival så måste man ju såklart se men en 1 film så vi såg Cioa bella, fast jag redan har sett den en gång innan , men den var lätt värd att se en gång till :) . sedan så svull som vi är så gick vi på donken ... jag köpte mig en latte <3 fett god va den :) :) :) . när jag kom hem så va det AndraAvenyn <3 sedan gick jag ut med Elin och Balo och Lotta  på kvällspromenad , det vaar supermysigt , men sen aning kallt (det är ju snö här i jämtland) :D ..Elin har varit 15 i 24 min nu i allafall GRATTIS ELIN <3

Fiiina Elin (gammal bild) <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

:) va gullig<3 grattis till henne i alf<3<3<3<3

2008-10-31 @ 00:32:08
URL: http://staarling.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

GRATTIS ELIN :D <3

2008-10-31 @ 22:46:23
URL: http://josefinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0