Vinter


Hej , idag är det vinter ... på riktigt , för det är första november i dag :) Idag har jag mäst sovit och slöat , men jag har pluggat också :) jag har läst ut senase sofismode tidning som man fick gratis på JC i går <3 , det är en ganska bra tidning fackist :) , och jag har druckit en freeway lemon , dom är så goda <3 . igår så va jag ute med flickorna , det blev inte så mycket boll sport som vi hadde trott , vi gick ner på stan och lodade på donken , men det var faktiskt kul och kolla på alla som var ute och festade . för det var ju halooween igår så det var många som var utklädda...blanda annat "jesus" och "paris hillton" haha . 

senare i kväll så ska jag åka till hallen och kolla på när min bror <3 ska spela ishockey match , han ska spela med svegs lag , fast han spelar i brunflo i vanliga fall , men  sveg behövde extraspelare , så då fick min bror va me , för han är så ducktig back <3 (jag är stolt ) ... nu ska jag kolla runt på lite bloggar och så ska jag in på bdb sedan blir det skönt att ta ett bad :) 

PussPuss Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0