LAAlaalaa Lördag... ne Fredag :)


Yran-08, länktar tillbaka <3

Idag har det varit en bra dag :) , jagvar på skolan heladagen och det har varit bombhot på coopkonsum som ligger nedanför vår skola :/ och det har varit bomb hot i södrastan me ... mycket bomber i östersund. Kl 2 hadde jag utväckligssamtal och det gick ju bra , jag hadde förväntat mig högre betyg i NO men eftersom att vi inte har den bästa läraren i NO ( som jag sa i tidigare inlägg) så är det inte så lät ... men jag gör mitt bästa och jobbar bra , det är de viktigaste :). Jag fick skjuts hem av mamma halva biten , men jag stannade och cycklade med matilda ifrån kyrkan för det såg så jobbigt ut att cyckla själv på en tandemcyckel. ihelgen blir det ganska lungt efter som jag är lite små krasslig. 

I helgen ska jag: 
  • Sova länge på morgonen
  • Svulla
  • Jobba med mitt hemliga projekt.^¨
  • Kanske köpa skor , vi får se ,, jag är ju typ pank x) 

Pussochnypirumpan Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0