JObbJObb...



Bara för att vi är så himla snygg !!!! <3

Hej hej , idag på skolan hadde jag typ inga krafter ,, jag var lite halv trött hela tiden ( kan beropå att jag har varit sjuk ). Men sedan fick jag nya krafter på eftermiddagen och efter skolan ringde mamma och frågade om jag ville jobba , och de ville ja ju så klart :D. Så nu har jag jobbat där i 3tim :D. det känms skönt .. vi har kemi prov i morgon , jag har inte pluggat så mycket , men jag hoppas att jag klarar de en då ;), nu sitter jag och chattar med caroline och hon tycker att jag är en gammal tant för att jag är med i ssu , för hon tror att det bara är gammla tander som tycker om att gå på möten x) , caroline ssu är ett UNGDOMSFÖRBUND inte ett gammeltantförbund x) , söta unge !!! nu ska jag kolla in på lite bloggar . '

stay cute Lina <3

Kommentarer
Postat av: caroline

din tant jävel :D

<3<3<33<3

2008-11-12 @ 20:43:30
URL: http://barbierules.blogg.se/
Postat av: Rebecca

heta ungar.com

2008-11-13 @ 15:36:10
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0