God natt :)


  
Ta fram din mobil och bläddra slumpvis och skriv in namnen. 

Visste du att ANIK är kär i mig, fast jag är kär iELIN . En dag när HENRIK och jag var på promenad så försökteJOSSAN våldta oss båda. Då ringde jag MARCUS och han kom direkt. Igår när jag duschade så ringde RICKARDpå min dörr och ville att hon och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte för jag skulle ha sex med WICTIRS MAMMA om 2 minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg CAROLINE under min säng och strulade med FELICIA. Nu orkar jag inte berätta mer för jag och KATARINA ska leka indianer..

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: caroline

en aning :D <3

2008-11-12 @ 20:42:39
URL: http://barbierules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0