AAAaa vad jag är förbannad !

ÅÅå vad jag är förbannad .... jag kom nyss hem och sista lektionen vi hadde var NO .. jag brukar ju gilla det men nu fick jag damp på våran lärare , för hon förklarar super dåligt och gör det alldeles för svårt ! . mamma ocg pappa ska ta upp de på mitt utväckligssamtal . YESSS !

så nu är jag avreagerad... haha. 

senare  i dag ska jag tillbaka till skolan för vi ska ha klassmöte . vi ska prata om vart vi ska på klassresa :) jag tror det blir danmark för alla vill dit ... så om ni har tipps på vad man kan göra i danmark så blir jag välldigt glad :) ( kom ihåg att vi är bara 15-16 år ) . jag måste plugga igentligen men jag orkar inte ... vi har Matte prov i morgon :S :/ men jag hopps att det går bra :) , annars kan man ju alltig göra omprov , men det är bara om man har fått IG och det hoppas jag att jag inte får. 

vi hörs PussPuss Lina <3

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

DOM FÅR FATTA att ingen vill till göteborg! :)

DANMARK<3

2008-11-05 @ 21:15:42
URL: http://josefinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0