Summer.. everything changes

                                        
Hej . jag förstår inte varför jag vaknar så tidigt när jag är ledig . i går så komm jag hem halv 2 på natten men jag vaknade iallafall kl halv 9 ,
igår va det super mysigt, jag ,hanna,caroline, backman och någon hockey kille som hette emil eller  kalle. dom retade mig för att jag inte kom i håg hans namn , men jag är nästan säker på att han heter Emil. vi satt ute i natten och pratade om allt mellan himmel ochh jord , bla om O och R :D . det var super mysigt. Men sedan  skulle jag  gå hem i den kyliga natten i bara shorts och det var svin kallt så när jag kom hem satte jag på min pydjamas byxor när jag skulle sova och det resulterade till att jag fick värmeslag på morgonen typ . 

idag så ska jag, hanna,caroline och backman åka ner i storsjön och bada/sola det kommer att bli super mysigt :D det är så skönt att det äntligen har blvit varmt i jämtland :D . nu ska jag försöka sova lite till sedan ska jag äta för jag hungrig 

Puss Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0