Singin in the rain


Hej kl är lite över 9 och jag vaknade nyss av att det stört regnade , jag har alldrig varit med om något liknande . de lät som om det åkte ett tåg igenom mitt rum , fas det var regnet som smattrade mot taket , det var ganska mysigt facktiskt. :D .nu ska jag gå och dusha , men inte i regnet :D . sen vet jag inte vad jag ska göra i dag , imorgon ska jag jobba, inte så kul , men kan får tänka på att man tjänar pengar på de . :D .

jag såg reprisen på ett program som heter frånvarande på tv 6 eller tv8 i går som hanlade om makt paret fredrik och filippa raignfelt. det var ett väldigt intresant debattprogram. och med och debaterade va .b.la Isabella Löwengrip. ( mer känd som blondinbella ) . om ni har möjlighet och inträsse så till på de på webb tv . :D kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0