onsdag kväll


Tunicka: ginatricot
JeansH&M
ringen kommer i från kenia i africka 

Hej i går så va jag , hanna , carolline och carolines kille i lill stugan uppe hos carolines farmor , det va super mysigt och vi pratade om allt möjligt ! :) jag länktar efter O  så sjukt mycket , jag skulle ringa han i går men då var det nå fel på hans telefon så det gick inte att prata med varandra , men jag ska försöka att ringa i dag så kanske det går bättre :D i hälgen så ska jag och mamma , pappa o pehr åka och hälsa på min farbror och hans tjej och barn , min kusin alltså :D det ska bli roligt <3. henka min farbror spelar i ett band som heter marmeladorkestern , så jag och min famiklj ska gå och titta någon dag när hhan spelar på storsjöyran :D Roligt , Roligt !  nu ska jag äta frukost puss Lina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0