Rosa

image103
Hej hej i dag har jag pryat på Kapalh på barnavdweliningen det är roligt , och dom som jobbar där är värkligen suuuuuuuuuuuuper snälla <3. efterjobbet gick jag till dansen , men jag har lite ont i halsen så jag bara tittade på :) vi ska ha världens coolaste kläder på vårshowen vi ska ha tylltjo och svart hoood , (jag dansar streeet) efter dansen så fyndade jag lite på rean bland annat ett par leggings med hälla på foten fär 49 kr och ett rosa nagelack för 25 ;) sedan gick jag och köpte mig en café latte take away  som jag skulle dricka på bussen hem , och näär jag skulle kliva på bussen så fick jag en utsällnign av busschafören för man fick inte h varma drycker på bussen :-s jag håller på att söka sommarjobb också så om ni har något tips så vill jag gjärna ha dom , .... kommihåg att jag är bara 15 om ni ska tipsa om sommarjobb. förövrigt så tycker jag att skorna på bilden är så sjukt snygga ! och hela bilden är ju cool. ha en super bra kväll pussen Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0