lördag den 27 december 2008




God morgon ,m jag har värkligen nyss vaknat jag är så nyvaken att jag fortfarande ser lite suddigt , jag jag känner mig helt stel för jag har legat konstigt... Idag ska jag på mellandagsrean , igen . för nu ska min lille bror me . och i dag ska jag Shoppa på riktigt . för igår var ja ju med mina päron och vi skulle köpa jacka , så ... Jag måste nog ducha innan jag åker på stan för mitt hår har ett eget liv ! , men jag vet inte om jag orkar . eller jo jag kanske orka om ett tag . När jag har vaknat riktigt. Nu tänkte jag lägga mig i sängen igen , om ett tag. och läsa fredags bilagan där elin klig är mode expert, och ladda lite inför mellandagsrean. x) . 

Puss Puss Lina 

IKVÄLL ÄR DET DANS <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0