Fixa,Fixa


Hemma hos Becca , ja i blomman xD

Hejsan , i dag blir det en fixar dag , jag ska greja lie inför skolan ,(som börjar på >MÅNDAG ) så jävla kul !! , jag ska kolla ingenom min skolväska och fixa lite med gamla papper oc almenackan :D

Detta ska jag göra nästa väcka !

  • jag ska köpa nya skor , vita convers kopior på coop furum :D
  • Köpa lila och vinrött nagellack , inför hösten :D 
  • fixa födelsedagspressent till samuel som fyller 11 år på tisdag.
  • kolla ut lite  fina grejor åt caroline som fyller 15 år den 5 september , det är ganska långt kvar men jag gillar att vara ute i förväg :D

Puuss Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fyller år 29:onde då? ;)

2008-08-24 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0