Den 25 smäller det !! :D


caroline o hanna klättrar utt från vattnet , det var dagar de <3

Hello alla snyggingar , i dag är jag glad för när jga komm hem från skolan i dag , så hadde mitt lönebesked kommit :D JIPPI !!!, nu kan jag köpa pressenter till caroline och min bror som fyller år den 5septemder. dom fyller på samma dag ... roligt roligt. 

Första dagen i 9:an har förövrigt varit bra ... eller nja så där det har mästa varit information, utelning av böcker etc.
 i like the hard work ;) ;) . men trots allt så var det ganska skönt att komma hem , där det var helt tyst . . . . såå skönt !

ihelgen ska jag på second-hand shopping med caroline tor jag , roligt rtoligt :D , och någon dag i veckan så ska jag rebecca och någon fler ner till wendlas danstudio och anmäla oss till nya kurser :D 

nu ska jag ringa rebecca :D Puss hej Lina 

Kommentarer
Postat av: rebecca

snygga tjer :)<3

2008-08-26 @ 19:58:29
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0