:D :D :D



Hej , igår va jag jag på yran , det var såååå roligt , ÄLSKA BLONDI .  vi dansade och delade ut gratis kramar :D . vi träffade malin och hennes kusin, Madde från mörsill :D sedan va det , jag , caroline, rebecca, någon kompis till hanna som jag inte kommer i håg vad hon hette och hanna så klart :D vi såg många fina pojkar :D :D MYSIGT !! , jag tycker lite synd om Rebecca för hon skulle jobba i dag :( hon skulle börja kl 8 :S . hon får ju lön för mödan .
 
ikväll kommer dom , vårat besök från texsas :D ., så alla är så hispiga här hemma . så nu måste jag gå och ta bort alla mina kläder från en av mina garderober så att som kan ha någon pats att lägga sina kläder på , för jag ska ju låna ut  mtt rum. vist är jag snäll :D<3.  


puss Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0