d a t a s a l e n !

hejsan i dag är jag på skolan i gen ( i datasalen )  :O)))  men jag är klar med geografin nu så nu får jag bara sitta å blogga ;D;D HAHAH, min kära Caroline är i stockhol och shoppar UTAN MIIIIIG! huuum ,och han har shoppat super mycket !" UTAM MIGGG! men men hon kommer ju i morgon så får jag se va hon har handlat :O)))) kul <3 hoppas att han har handlat mycket på second hand för de fins ju inte så många har i östersund . HAHAH  ^___^.  men nu blir de kanske liote mer plugga '*host* hahah puss löööv ya<3

Kommentarer
Postat av: snygg-carro

hahahaha ,aaa ,de var fett chill:D hahaha ,kommer flytta till stockholm when I'm getting older:D

2007-12-18 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0