skolan . . .

 I dag har det varit en allmänt trist dag i skolan , jag vet inte varför men de va inte roligt i alla fall. men jag ser framm i mot att gå dig i morgon (med risk för att låta som en pluggo xD ). men de ska bli roligt att träffa mina vänner och R¨ som har varit sjuk. jag ska snart sätta mig och plugga fysik jag har prov på torsdag( onödigt att sätta ett prov på sista skoldagen inför lov : s )  fysik i stora drag är fackstit ganska roligt och interessant. 

jag stör mim på en sak så sjukt mycket och det är dom sååååå gamla reglerna i skolan .... SNÄLLA kan skolan bli lite mer modern tack. som tex att man måste stå upp vid bänken tills läraren säger : varså god att sitt . eller att man inte får ha mössa på sig ! jag blir så iriterad !!!. Jag tror att jag ska ta ett snack men rectorn om de där , jag menar vist ska men visa respect till lären , men det kan men göra på något annat sätt för man blir bara iriterad över sånna saker. 

 jo förästen är det sant de här att man kan bli polis anmäld om men har för uringade kläder eller för mycket häng på byxorna ? för i så fall fär det väll diskriminering, man får väll klä sig som man vill  eller ? 

image30

  ♥  Vinern är så vacker  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0