Loppis

Hej ! i dag så har jag haft loppis hemma i garaget, det är super kul !! det kommer mycket folk. i dag komm de en familj från saudarabien dom hadde landat men fly i morse i stockholm så hadde dom hyrt en bil och åkt ! dom skulle vara här i sverige norge oh finland i 2 månader, å så komm dom till min loppiså frågade på engelska: vad är en loppis ? vi har åkt förbi massor av loppis skylar å jag måste få veta vad de är ! och när jag hadde förklarat att de är en liten butik somman har i sitt garage så blev han ite häpen , men han tycket de va kul, xD

och så har jag varit på antikt & begangnat och letat efter en ny cyckelsadel men jag hittar inge bra,  jag vill ha n sådan här skön gammal sadel, om ni vet någon som har en så kan ni ju tipsa ;)

jag har fortfarande inte kommit på hur man lägger in bilder men så här är jag klädd i dag :
 
svart kläning men volang  från H&M
blå bandna från secon hand
turkost armband från glitter  

Enjoy ♥

Kommentarer
Postat av: Lina.D

ja ha vad kul men lppis ;)

2007-08-05 @ 22:39:48
URL: http://luciasslot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0